woensdag 29 juni 2016

Schotelliefde

De laatste tijd durf ik meer en meer experimenteren met eten. Ik sta nu in voor het eten (mijn vriend heeft twee kooklinkerhanden, maar hij maakt dat goed met klusjes :) ), en soms probeer ik een receptje van op het internet uit. Mijn vriend eet veel, maar hij is allesbehalve een avontuurlijke eter. Gelukkig mag ik wel verschillende aardappelbereidingen uitproberen. En dat doe ik meestal met plezier! Een aardappel kan mij altijd bekoren, maar zo nu en dan mag het al wat specialer zijn :)

Dus probeerde ik al enkele keren om aardappelen in de oven klaar te maken. En ik heb een heel leuk receptje gevonden! Een hoop aardappelen in partjes snijden, al even de oven in, daarna kerstomaatjes erbij, rode ajuin erbij, nogmaals de oven in en klaar! En daar dan gegrilde kippenstukjes bij, hmmmmm!! Heerlijk is dat! De aardappelen krijgen een lekkere smaak met die tomaatjes en de rode ajuin erbij. Nog een sausje (lees: wat ketchup) en njamnjam!

Op de foto staat alles klaar om de oven of de grill in te gaan.

Wish me luck & keep on trying!

Geen opmerkingen: