woensdag 19 december 2012

Druk, drukker, drukst.

De laatste weken word ik overstelpt met werk voor school, dus heb ik jammer genoeg niet de tijd gevonden om een nieuw berichtje te posten op deze blog. Ik heb me wel gehouden aan mijn "probeer zo vaak mogelijk iets nieuws"-voornemen! Hier een klein overzichtje van wat ik heb geproefd:

-Spaghettisaus (dit is niet echt nieuw, maar vermits het elke keer een 'andere soort' spaghettisaus is, vind ik dat ik het als nieuw mag rekenen!)
-Een mini-éclairtje: behoorlijk lekker die combinatie van dat deeg en die pudding en vooral de chocolade, hmm!
-Tomatensoep (ook hier weer niet nieuw, maar wel op verschillende manieren gemaakt!)
-Vieze, vieze, vieze detoxthee, met kaneelsmaak. (Oh, zei ik al dat ik het echt vies vond?)
-Citroenthee (Ja, zelfs na al mijn slechte ervaringen met vieze soorten thee, heb ik het toch nog eens aangedurfd om een andere soort te drinken. Dit was wel een koude thee, misschien was dat de reden dat ik het lekker vond.)

Tot slot wil ik nog eventjes melden dat ik mijn tweede "uitdaging" de eerste week met succes heb beëindigd. De uitdaging was om wat minder chips te eten. Ik zou elke dag chips kunnen eten ;) En wonder boven wonder heb ik er een hele week zonder gekund, hoera!

Geen opmerkingen: