zondag 23 december 2012

Fijne feestdagen!

Eerst en vooral wil ik iedereen fijne feestdagen en een zalig, prachtig, supertof 2013 wensen!

Voor de rest wil ik alle mede-neofoben een hart onder de riem steken tijdens de feestdagen. Voor mij persoonlijk brengen de feestdagen altijd stress mee als ik ergens anders dan thuis moet eten. De kerst- en nieuwjaarsmenu's zijn altijd specialer dan gewone menu's en dus ook moeilijker voor mij. Gelukkig vier ik kerst altijd thuis en hoef ik me geen zorgen te maken of ik wel iets zou lusten!

Bijna elk jaar bij Kerstmis doen we thuis fondue. Voor mij blijft het meestal bij frietjes met ketchup, wat brood en eventueel pasta. Wie weet kan ik dit jaar mezelf overtuigen om toch een stukje fondue-vlees te proeven. Misschien helpt het om een extra glaasje wijn drinken ;-) Voor mij heeft fondue dezelfde "(non-)aantrekkingskracht" als barbecue. Het ziet er gek en droog uit en daarom durf ik het nooit aan om zo'n stom stukje vlees in mijn mond te steken.

Laat gerust een berichtje achter en vergeet je vooral niet te amuseren en lekker (wat je lust!) te eten tijdens deze toch wel stressvolle periode!

Geen opmerkingen: