dinsdag 5 maart 2013

Water met een smaakje

Vandaag heb ik eindelijk mijn zelfgemaakte water met een smaakje kunnen proeven. Ondertussen heb'k al twee glaasjes op! Ik moet eerlijk toegeven dat de eerste slokken me niet zo smaakten, maar hoe meer ik er van dronk, hoe beter het smaakte. Bij een volgende keer zou ik misschien wel een andere fruitcombinatie kiezen, want nu was het geheel wat te zuur, toch zeker voor deze tijd van het jaar. De zurige, frisse smaak zou wel ideaal zijn in de zomer ;)

De foto is niet erg duidelijk (gsm-kwaliteit, sorry!), maar jullie begrijpen het principe wel! Ik zou het zeker wel eens aanraden om nieuwe smaken te leren kennen, zonder dat je je zorgen maakt om gekke texturen.  Schijfjes fruit, veel ijsblokjes (die ondertussen al gesmolten waren) en water erbij. Dat een paar uurtjes of een dag in de frigo laten staan en proeven maar!

Geen opmerkingen: