maandag 4 maart 2013

Healthy fruits!

Naast mijn vele ongezonde zoete zondes, kan ik gelukkig ook terugvallen op erg gezonde zoete zondes: fruit!  Ik lust helemaal niet elke soort fruit, maar de meest courante wel: appels, aardbeien (absolute favoriet!), kersen (dit wisten jullie al), frambozen en bosbessen (in smoothies), bananen en appelsienen.

Tijdens één van mijn Tumblr-bezoekjes vond'k het "Naturally Flavored Water", waarbij je stukjes fruit in water en ijsblokjes doet, zodat het water een fruitsmaakje krijgt. Elk groot watermerk heeft momenteel wel water met smaakjes in, maar dit is een pak natuurlijker en waarschijnlijk ook gezonder! Momenteel staat bij mij een pot water met limoen, citroen en appelsien in de frigo, zodat ik vanavond kan proeven :)

Na het versnijden van mijn stukken fruit, bleef nog een halve appelsien over en daar ben ik gek op! Vroeger "slurpte" ik enkel het sap uit de appelsien en bleef het vruchtvlees altijd over, maar tegenwoordig durf ik dit ook op te eten. Hier alvast een bewijsje:

Heerlijk!

Ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn "naturally flavored water"-experiment! 
Wish me luck & keep on trying!


Geen opmerkingen: