dinsdag 25 september 2012

Klein beginnen

Vorige week heb ik mezelf (en jullie) beloofd om elke week iets nieuws te proberen. En ik ben daar dan ook onmiddellijk mee begonnen.

Dit weekend was er een mosselfeest op de voetbal van mijn broertje. Zoals gewoonlijk kon je kiezen uit mosselen, videe, steak of hamburger met frietjes. Meestal neem ik enkel frietjes, maar deze keer bestelde ik hamburger met frietjes. Ik weet wat je denkt: Wauw, meteen al een hamburger proeven? Maar die hamburger was niet voor mij ;) maar voor mijn vriend die altijd véél honger heeft!

Wat heb ik dan wel geproefd? Zoals de titel het zegt, ben ik klein begonnen. Normaal gezien eet ik altijd frietjes met ketchup, maar deze keer heb ik eens mayonaise geproefd. Meer specifiek: de mayonaise met ei van Vandemoortele.

Ik was eigenlijk best verbaasd over de smaak van mayonaise. Het is heel zoet en vol van smaak, maar toch zit er iets "zurigs" in. Ik heb weliswaar slechts drie frietjes met mayonaise gegeten voor ik terug naar mijn lekkere ketchup over ging, maar toch was het een grote overwinning voor mezelf.

Ook deze week staat er een nieuwe uitdaging op het programma. Welke dat precies wordt, weet ik nog niet. In elk geval, wish me luck!

Geen opmerkingen: